Skip to main content Skip to search

אובדן כושר עבודה

מידי חודש בחודשו אנו משלמים סכומים לא קטנים מתוך משכורתנו, המועברים על פי חוק לקופת ביטוח לאומי. סכומים אלו, אותם אנו נאלצים לשלם מקנים לנו שקט נפשי מסוים, שכן ההנחה היא שאם חלילה נזדקק לסיוע מטעם ביטוח לאומי, נהיה זכאים לו.

שגרת חייו של כל אחד ואחד מאתנו סובבת על בסיס יומיומי סביב עבודתו, הלוא היא פרנסתנו, זעת אפנו ועבור רבים מאתנו שליחותנו עלי אדמות. אך מה עושים, אם ביום בהיר אחד קורה אסון וכתוצאה מפגיעה כזו או אחרת אנו מגיעים למצב של אובדן כושר עבודה?

אנו שומעים חדשות לבקרים פרסומות של חברות ביטוח אשר מסבירות לנו את החשיבות לרכוש את הכיסוי לאי כושר עבודה, הגדילה לעשות אחת החברות ואף יצאה במסע פרסום של "רק שקל אחד ליום" וניתן לרכוש ביטוח בגין אי כושר עבודה.

מסתבר, לצערנו רק בדיעבד, כי ברגע האמת, לפתע נזכרת חברת הביטוח, כי יש לבדוק את הצהרת הבריאות אשר מולאה על ידך לפני שנים רבות, כאשר בקשת להצטרף לביטוח, להבין מה המקצוע המבוטח? לבדוק האם אכן 75% מהשכר עומדים בקריטריונים הנכונים ? ועוד טענות שונות ומשונות לדוגמא, האם מדובר באיבוד כושר העובדה באופן מלא ואם כן האם לא ניתן לעסוק "בעיסוק סביר אחר", או האם מדובר בפוליסת עיסוק ועוד…

למי פונים אם לאחר תאונה או פציעה איננו מסוגלים להמשיך לעבוד בעבודתנו? במקרים כאובים כמקרים של אובדן כושר עבודה מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לשירותיו של עורך דין מנוסה, אשר מתמחה בייצוג לקוחות במצב של אובדן כושר עבודה מול חברות הביטוח וגופים אחרים.

כאשר אדם מגיע למצב של אובדן כושר עבודה ההתמודדות עם כך הינה קשה מאוד בפני עצמה, כאשר מתעורר הצורך להוכיח את הפגיעה בכושר העבודה ולהילחם על הזכויות המגיעות לו, אין עליו לעשות זאת בכוחות עצמו.

במקרים אלו מומלץ להכניס לתמונה מוקדם ככל הניתן עורך דין מנוסה, שיכול לייצג את הלקוח בצורה ראויה ויעילה בבית המשפט, להשמיע את קולו של הלקוח ולהילחם יחד איתו על מימוש זכויות בעקבות הפגיעה בכושר העבודה.

אובדן כושר עבודה יכול להיות זמני או לצמיתות, אדם אשר מוצא עצמו במצב זה זכאי להקלות, הטבות ואף פיצויים. אך עם זאת, לא תמיד הדבר מובן מאליו ואדם שלא מכיר את מלוא זכויותיו ולא נלחם עד האחרונה שבהן, עלול למצוא את עצמו במצב עגום מאוד.

עורך דין דורון קמיר וצוות משרד מתמחים בייצוג לקוחות שאיבדו את כושר עבודתם ומסייעים להם לקבל את מלוא הזכויות המגיעות להם בעקבות הפגיעה, תוך מתן יחס אישי ותומך וליווי מקצועי לאורך כל הדרך. עורך דין דורון קמיר מייצג מזה שנים רבות לקוחות בתיקים של אובדן כושר עבודה והוא בעל הניסיון והידע המתאים ביותר לייצוג לקוחות מסוג זה.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא תשלום הנך מוזמן לפנות אלינו ואנו נשמח לעמוד לרשותך.
חייגו עכשיו לייעוץ מקצועי ואישי