Skip to main content Skip to search

תביעות כנגד קצין התגמולים

כוחות הביטחון במדינת ישראל עושים מאמצים רבים להגן עלינו, על זכויותינו ועל כבודנו. ילדינו משרתים בצה"ל, מתגייסים לכוחות המשטרה ופועלים בכוחות הביטחון באחוזים גבוהים יותר מכל מדינה אחרת בעולם. מרביתנו עושים זאת מתוך תחושת גאווה לאומית ונתינה אמיתית.
אך מה קורה, אם חלילה נפגענו במהלך שירותנו הצבאי או במהלך עבודתנו בכוחות הביטחון במדינת ישראל? ברוב במקרים הדבר עובר לטיפולם של הגופים הממונים בצה"ל או בכוחות הביטחון, שם נקבע היקף הפגיעה והיקף הסיוע המגיע לנו.
קצין התגמולים הוא הגוף שאחראי לסייע לנו ולפצות אותנו במקרים בהם נפגענו במהלך שירותנו. למרבה הצער, כמו כל גוף גדול, גם קצין התגמולים איננו חף מטעויות ולא אחת אנשים שנפגעו או נפצעו לא מקבלים את מלוא הסיוע המגיע להם.
תביעות כנגד קצין התגמולים הינה הדרך לערער על החלטה שנתקבלה ולדרוש את המגיע לנו. עורך דין דורון קמיר ושותפיו למשרד מתמחים בהגשת תביעות כנגד קצין התגמולים ומסייעים ללקוחותיהם במקרים בהם נעשה להם עוול.
ההתנהלות מול קצין התגמולים איננה פשוטה ודורשת ידע ומיומנות רבים. עורך דין דורון קמיר מתמחה בהגשת תביעות כנגד קצין התגמולים ובאמתחתו ידע וניסיון רב בתחום תביעות כנגד קצין התגמולים. עורך דין דורון קמיר ושותפיו מייצגים לקוחות רבים בתביעות כנגד קצין התגמולים ונאבקים בשמם על הזכויות המגיעות להם.
במקרה בו ישנה עילה לתביעה נגד קצין התגמולים, מומלץ לפנות בהקדם לשירותיו של עורך דין דורון קמיר שיוכל לסייע בתהליך הגשת תביעות כנגד קצין התגמולים וללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך הסבוך. ניסיונו של עורך דין דורון קמיר מלמד שהגשת תביעות כנגד קצין התגמולים צריכות להיעשות ביעילות מירבית על מנת להעניק תוצאות משביעות רצון מהר ככל הניתן.
התחושות הקשות שכרוכות בהגשת תביעות כנגד קצין התגמולים אינן מקלות על איש, אך ליווי משפטי מקצועי הופך את התהליך לקל בהרבה ובמקרים רבים למהיר יותר. עורך דין דורון קמיר מעניק ללקוחותיו יחס תומך ומקצועי ומלווה אותם צעד אחד צעד, במסירות ומקצועיות נטולת פשרות.

לקביעת פגישת ייעוץ הנך מוזמן לפנות אלינו ואנו נשמח לעמוד לרשותך.
חייגו עכשיו לייעוץ מקצועי ואישי